woensdag 14 december 2016

Blinde dropster: Spanning en sensatie

Blinde dropster: Spanning en sensatie
 
Vanmorgen werd ik om 8 uur bij de fysiotherapeut verwacht. Omdat we natuurlijk nog steeds in de donkere dagen voor kerst verkeren nam ik me voor onderweg een drop in de bushalte te doen. Dat betekende wel dat ik een stukje langs een voor mij redelijk onbekende route moest lopen met Preston en dus bedacht ik me vooraf wat ik er zoal tegen zou komen. Ik moest een fietspad oversteken, rechtsaf de stoep op en dan zou ik met een oversteek laverend langs de verspringende huizen zo naar mijn eindbestemming kunnen wandelen.
Helaas was er iemand in de halte dus de drop kon niet gelijk doorgaan. Ik moest opschieten om op tijd bij de fysiotherapeut te zijn. Ik stak het drukke fietspad over en ging rechts op de stoep. Na enkele meters weigerde mijn hond om verder te lopen. Ik spoorde hem nog eens aan maar hoorde toen een geluid waardoor ik me realiseerde dat het trottoir bezet was. Ik had niet gehoord dat er werkzaamheden in de wijk waren gepland en dacht dat er dus misschien gewoon een auto wat vreemd geparkeerd stond. Nu gaf ik Preston dus maar een commando om het drukke fietspad op te gaan. Dat kon niet gestremd zijn want er kwamen telkens fietsers voorbij zoeven. We liepen zo een flink aantal meters tegen de stroom in terwijl links van me op het trottoir dus van alles stond. Even dacht ik met dat hele kleine stukje zicht van me dat ik er een politiebusje zag staan maar dat idee schoof ik snel opzij voor de meer logische verklaring... werkzaamheden.
Best gespannen kwam ik uiteindelijk bij de fysio aan en vooral balend omdat ik mijn pakketje ook nog eens niet had kunnen droppen. Gelukkig kwam dat helemaal goed toen ik een half uur later weer naar buiten stapte en in de bushalte daar mijn pakketje neer kon leggen.
En wat was nou de spanning, zul je vragen? Tja precies weet ik het niet maar er schijnt daar dus een inval door de politie en aanverwanten in volle gang geweest te zijn. LOL.... die blinde gup had het toch per ongeluk best goed ingeschat
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten