maandag 7 december 2020

Opsporing verzocht

Opsporing verzocht Rudolf zat niet naast zijn broer en vriend. Dat had dat beest toch niet verdiend? Dus zocht ik achter de tafel en onder de stoel en natuurlijk ging dat alles op het gevoel. Maar die rode neus bleef toch zoek, Hij zat niet op de poef en lag niet in een hoek. Flapoor zei van niets te weten of anders... was hij het vergeten. En poes die hield zich van de domme "Misschien is dat rendier in het gordijn geklommen?" "Wedden dat jij hem zelf niet vindt want vrouwtje... jij bent toch blind!" Dat liet ik me geen twee keer zeggen Die twee hadden me wat uit te leggen.... Maar na nog wat rondjes door de kiet vond ik die knappe knuffel nog steeds niet. Tot er een lampje in mijn hoofd ging schijnen had ik hem niet achter mijn spinnenwiel zien verdwijnen? Ja hoor dar was dat arme dier, Geplet achter mijn eigen vermaak en vertier. En zo kwam alles toch nog goed En is die lieverd voor nog een eenzame nacht behoed. Preston en Shadow keken me nog eens lachend aan "Zie je dat wij niets verkeerd hadden gedaan!" ~ Maritha

Geen opmerkingen:

Een reactie posten