woensdag 30 december 2015

Blinde dropster: Oudejaars drop

Blinde dropster: Oudejaars drop
 
Nu de vuurwerkverkoop is gestart wordt er hier in de buurt al flink geknald. Vooral achter waar ik normaal gesproken Preston loslaat hoor ik ze flink tekeer gaan en dus heb ik besloten om daar even niet naar toe te gaan. Maar we hebben natuurlijk wel onze beweging nodig want na een poos vakantie zijn we het bankhangen natuurlijk allebei wel beu.
Daarom besloot ik vandaag lekker even naar de stad te gaan. Ik wilde even wat winkels in voor een paar boodschapjes en ons dan gelijk op een hamburger maaltje trakteren. Preston zag het gelijk al helemaal zitten. Zijn staart schoot gelijk in de kwispelmodus toen ik hem naar de bus stuurde. In de stad aangekomen loodste hij me netjes links en rechtsom al die andere bezoekers die vandaag de bank hadden verlaten. LOL.... Bij de McDonalds hield hij halt en keek me aan.... Hoezo kent hij me? Dus gelijk maar naar binnengeschoten voor de brunch. Ik werd alleraardigsst geholpen en had ook nog gezellige klets van wat oudere mensen die er, aan de verhalen te horen, zowat dagelijks zitten. Zij vertrokken net iets eerder dan ikzelf en zodoende kon ik heel gemakkelijk op de bank mijn 'oudejaars drop' doen.
Na het stadsbezoek zijn Preston en ik in de eerste de beste bus gestapt die de goede richting van de stad in ging. Ik neem die bus nooit en kende dus de route niet. Zo leerden we dus gelijk weer wat bij. Ergens halverwege zijn we uitgestapt en zijn verder naar huis gewandeld om zo de brunch er weer af te lopen.
Het was een geslaagde drop...... en ochtend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten