donderdag 15 juni 2017

Blinde dropster dropt opnieuw.

Blinde dropster dropt opnieuw.

Het was al weer lang geleden dat ik gedropt had. Telkens nam ik me voor te droppen maar dan vergat ik het pakketje mee te nemen of de mussen vielen van de warmte zowat dood van het dak... en mutsen en sjaals dan neerleggen is ook zowat. Vanmorgen had ik een aha moment en stopte ik 2 kleine pakketjes in mijn tas. Het eerste pakketje legde ik neer in de trein naar
Venlo. Maar toen het er bij aankomst nog lag nam ik het snel weer mee. Ik weet dat er een schoonmaakploeg als een razende door de trein gaat en alles wat losligt zonder pardon in een grote vuilniszak propt. Omdat ik een half uur speling had ging ik eerst op een bankje op het perron zitten. Links en rechts van me zaten mensen voor een trein richting Duitsland en toen die opstonden om in te stappen schoof ik snel het pakketje op de zitting. Daarna vertrok ik met Preston naar de uitgang van het station waar we op het grote bordes nog een plekje zochten op de grote bank. Het was er druk met een grote groep duits sprekende reizigers. Op een onbewaakt moment waarop zij weer iemand begroetten schoof ik weer een pakketje uit mijn tas en een paar minuten later liep ik bijna fluitend richting de taxistandplaats. Wederom een geslaagde dropdag.
Op weg terug kwam ik nog langs het eerste bankje. Het bankje was bezet.... Conclusie... het pakketje was weg of.... iemand zat zeer ongemakkelijk. LOL

Geen opmerkingen:

Een reactie posten