donderdag 5 november 2015

Gedicht - "Zoek knappe man!"

"Zoek knappe man!"
 
Preston moet nog één ding leren....
knappe mannen aan te wijzen
die we vast dagelijks passeren
op onze vele reizen.
 
Hij zou met kwispelen die mannen
dan punten kunnen geven,
zodat ik op gevoel
het hoogst haalbare na kan streven.
 
Langzaam voor.... het gaat wel,
sneller voor.... een stuk.
En als hij heel snel gaat?
Dan heb ik écht geluk!
 
-----
 
We zijn een poosje verder
Preston heeft veel bij geleerd.
Dit wordt vast geweldig
en gaat zeker niet verkeerd....
 
We lopen over straat
zijn staart begint te slaan
Ik geef snel het commando
om naar mijn droomprins toe te gaan.
 
Preston leerde vlug
en bracht mij dus terstond
naar de eerste, de beste
en knapste........ grote hond...
 

~ Maritha Roijakkers

Geen opmerkingen:

Een reactie posten