zaterdag 14 februari 2015

Blind vertrouwen

Maritha, dat ben ik!

Samen met mijn blindegeleidehond Preston maak ik Nederland onveilig.
Ben je benieuwd naar onze avonturen? Volg ze hier...
 
Van kinds af is schrijven een van mijn dromen geweest. Maar het bleef altijd een droom.... Want wat
heb ik nou te melden dat interessant is? Wie zit er op mijn verhalen te wachten. Tot ik onlangs lid
werd van de facebookgroep 'de anonieme sjaal' waar ik zo nu en dan een klein stukje over mijn
belevenissen met mijn blindegeleidehond Preston neerpende en.... er enorm veel leuke reacties op
kwamen. En omdat er maar een persoon is die dromen daadwerkelijk uit kan laten komen.... trek ik
de stoute schoenen aan.
 
Welkom bij het verhaal van mijn dagelijks leven, met een lach en soms een traan. Met de
beperkingen van een handicap maar zeker ook de verrijkingen van een beperking.
 
Ontdek wat blind vertrouwen voor mij betekent.
Want vertrouwen moet ik hebben. In mezelf, mijn hond, de medemens. Maar het vertrouwen wordt ook op de proef gesteld, soms beschaamd.

Geniet daarom van alle mooie contacten die ik leg maar wordt ook deelgenoot van de frustraties die me soms overmannen.
Ik ben Maritha

5 opmerkingen:

  1. En ik ook!
    Elke keer geniet ik weer van je verhalen op de Sjaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb alles nog weer eens teruggelezen, leuk zo bij elkaar

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed van je om je droom uit te laten komen en daarbij een wens voor velen !
    Lieve groetjes van een nu al trouwe fan en een poot voor Preston

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi om weer eens alle verhalen terug te lezen Maritha ! Veel succes met het waarmaken van je droom!
    En een dikke knuffel voor Preston !!

    BeantwoordenVerwijderen