dinsdag 17 februari 2015

Blinde dropster dacht een sjaal te vinden.

Blinde dropster dacht een sjaal te vinden.

LOL.... vanmorgen was ik op station Utrecht. Ik kwam aan op perron 7 en moest naar perron 19. Ik besloot om onderlangs te gaan omdat dat nou eenmaal een stuk makkelijker met orienteren is, vooral nu tijdens de grote verbouwing. Preston liep al zo'n beetje automatisch naar de trap want we komen er natuurlijk vaker.
Het was nogal druk maar ik probeer toch altijd om de leuning goed beet te pakken. Vooral omdat mensen in hun haast vaak niet opletten en juist gewoon doorlopen.
En daar lag hij.... een sjaal..... en ook nog anoniem te wezen ook. Ik betaste hem snel maar kon er geen kaartje of brief aan ontdekken. Jammer! Waarschijnlijk was het een verloren exemplaar. Ik heb hem dus maar laten hangen en hoop dat zijn eigenaar hem weer terugvindt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten