donderdag 26 februari 2015

Blinde dropster: Nog een rondje dan...

Blinde dropster: Nog een rondje dan...
 
Na een berichtje daarstraks van @Pien Schellie begon het toch te kriebelen. Van het garen uit het kadopakket dat ik van jullie allemaal heb gekregen heb ik ondertussen een sjaal gebreid. Voor mij was het wel even wennen want ik brei eigenlijk altijd met veel dunner garen. Dus dit was weer eens wat anders.
Maar goed... het resultaat mocht er toch zijn en lag dus klaar om morgen mee op route te gaan.
Preston stond om een uur of 5 vrolijk voor me te koekeloeren.... "Nog een klein rondje dan of.... is het al etenstijd?" En tja als verslaafde dropster kun je dan natuurlijk maar een antwoord geven.Dus snel de schoenen weer aan, het pakketje in mijn zak gepropt en naar buiten.
 
Terwijl Preston zich bezighield met dat waar hij heel goed in is, 'de hondenkrant lezen ' liep ik me te bedenken waar ik deze sjaal nou eens zou droppen. Misschien een fiets, misschien bij de winkelwagentjes of toch weer ergens in een brievenbus? Alhoewel ik dat laatste na een vorige drop toch eigenlijk had afgezweerd bedacht ik me dat een pakketje bezorgen in de brievenbus van een flat misschien niet zo zenuwslopend zou zijn. Ik toog dus op weg richting een flat verderop. Maar ineens bedacht ik me een fantastische plek.... mijn vroegere brievenbus. Ik woon daar natuurlijk al lang niet meer en wie er nu woont zou ik niet weten.... maar dat past natuurlijk helemaal super bij het concept... anoniem.
Tja.... jammer dan het ging dus niet lukken met het pakketje dat ik had. Ik kreeg het met geen mogelijkheid in de brievenbus gepropt. En LOL.... hoorde ik daar nou iemand aankomen? Snel ben ik dus maar weer doorgelopen en nu richting de winkelwagentjes. Maar ook daar werd ik bevangen door de zenuwen. Elke keer als ik dacht "Nu kan het." kwam er weer iemand ergens uit een hoekje gekropen. LOL... volgens mij doet iedereen hier tussen 5 en 6 zijn boodschappen Dus ook dit liep op niets uit.
 
Dan maar weer naar huis en alsnog morgen droppen, bedacht ik me. En toen kwam ik langs de perfecte dropplek. Ik heb mijn kleurige pakketje nu achtergelaten op een muurtje voor de deur van Kleurrijk.En ik denk dat daar zeker iemand mee blijgemaakt zal worden.
 
En toen....? Heel snel naar huis vond Preston.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten