donderdag 3 september 2015

Blinde dropster: Bliksemdrop

Blinde dropster: Bliksemdrop
 
Ik had me voorgenomen om vandaag weer eens een leuke drop te doen en daarover een leuk, uitgebreid verslag neer te pennen. Dus vanmorgen voor vertrek stopte ik snel een pakketje nog in mijn tas dat ik dan onderweg, liefst ongezien, ergens neer kon leggen.
Meteen al bij de bushalte deed zich een moment voor. Er stond, heel bijzonder op die tijd van de morgen, niemand bij de halte. Ik liet Preston dus stoppen, haalde het pakketje uit mijn tas en legde het op het bankje.
Omdat er niemand stond schatte ik in dat het nog even zou duren voor de bus zou komen want meestal is het daar druk met medereizigers. Ik zwierde de tas dus weer op mijn rug en vervolgde rustig de gang naar de paal.... waar op dat moment de bus aan kwam rijden, stopte en me mee nam.
Tot zover...... mijn bliksemdrop! En nu maar hopen dat mijn pakketje iemand blij heeft kunnen maken op deze ietwat druilerige dag....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten