zondag 21 februari 2016

Blinde dropster op theevisite...

Blinde dropster op theevisite...
 
Een keer per jaar geven mijn vriendin en ik elkaar voor onze verjaardagen een hightea kado. Vandaag was het zover. We hadden tegenover de Sint Jan in 's-Hertogenbosch een tafeltje gereserveerd waar we getrakteerd zouden worden op allerlei lekkers.
We spraken af elkaar bij de bushalte voor haar huis te ontmoeten. Voordat ik haar daar zou zien liep ik nog even met Preston een rondje zodat hij ook op zijn gemak kon liggen in het restaurant. Van het veldje liepen we langs onze bushalte naar een bushalte eerder op de route. Bij onze bushalte schoot ik snel even naar binnen om daar een drop te doen. Bij de andere halte aangekomen vertelde ik mijn vriendin dat ik een pakketje neergelegd had en zij zou kijken wat er gebeurde als we daar langsreden.
En.....? Er gebeurde niets. Er stonden geen passagiers en de bus reed voorbij. Mijn vriendin zag het pakketje nog steeds liggen wachten op een nieuwe eigenaar.
In de bus was netjes ruimte voor me gemaakt achter de chauffeur. Dat is een mooi plekje voor mij en de hond. Hij ligt dan iets van de grond en niemand kan dus op zijn poten of staart gaan staan. Ik zit dan wel een kwartslag gedraaid met mijn voeten bungelend in het gangpad maar.... een kniesoor die daar op let. LOL
Terwijl ik daar zo zat schoof ik nog een pakketje uit mijn tas achter me op de zitting van de bank. En dit keer lukte het ook nog om uit te stappen voordat iemand begon te roepen over vergeten zaken.
De hightea was zoals gebruikelijk erg lekker. Met ons buikje rond zijn we een paar uur later weer naar huis gegaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de 'drops ' ondertussen even vergeten was door al het heerlijke eten en de gezelligheid, tot ik mijn facebook opende en.... ik een blij berichtje zag op de anonieme sjaal.
Wat mij betreft een geslaagde dag dus!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten