donderdag 4 februari 2016

Blinde dropster slaat weer toe!

Blinde dropster slaat weer toe!
"Moet jij niet nodig weer eens droppen?"vraagt mijn moeder me vanmiddag. Klopt helemaal, was ik zelfs van plan. Maar tja ik was mijn pakketjes in de vroege ochtend van vandaag dus toch vergeten mee te nemen. En dat terwijl het juist vandaag zo brrrrrrr..... koud was dat het verspreiden van een klein beetje warmte natuurlijk perfect zou zijn.
Dus ik trok mijn jas, die net een beetje droog werd, weer aan, nam de 2 pakketjes mee en toog richting het winkelcentrum.
Preston maakte gebruik van de gelegenheid voor een extra sanitaire stop. Hij deed dat bij zo'n klein electriciteitskastje. En daar maakte ik dus weer dankbaar gebruik van om er een pakketje neer te leggen. Drop 1 was een feit.
Drop 2 was wat lastiger. Ik vond een fiets met fietstas, strikte mijn vreemd genoeg ineens loskomende veter en.... de dame van de fiets kwam me voorbij en ontsloot de fiets. Jammer.... nog maar iets anders proberen.
Binnen in het winkelcentrum was het druk dus lukte het niet om daar nog iets neer te leggen. Ik besloot het aan de andere kant bij de fietsen te proberen maar helaas stond daar een groep jongeren gezellig te keuvelen en had ik dus ook weer pech.
Toen ik weer naar binnenliep en langs een drogisterij kwam stonden daar allerlei bakken met aanbiedingen buiten. Voor er een concurerend bedrijf in ons winkelcentrum kwam heb ik ze dat nooit zien doen en dus was ik nu best verbaasd. Met een paar andere dames bekeek ik wat er in de bakken lag. Toen zij de winkel zelf in gingen schoof ik snel mijn tweede pakketje tussen de geurende flessen. Drop 2 dus ook een feit.
Preston en ik zijn snel weer naar ons warme huisje gegaan en hopen dat de pakketjes net zoveel warmte mogen verspreiden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten