woensdag 6 mei 2015

Kleine oogjes

Kleine oogjes
 
Voor wie zich afvraagt waarom mijn oogjes vandaag zo klein blijven...
 
Gisteravond kreeg ik bezoek van een heele goede vriend. Hij bood aan nog een rondje te maken met Preston zodat ik mijn voet wat extra rust kon geven. Hartstikke fijn natuurlijk!
Na ruim een half uur kwamen ze terug. "Preston heeft wel geplast, verder niets." Aangezien ik dat ook niet verwacht had was er dus niets mis met de mededeling.
Een klein uurtje later wilde ik in bed stappen. Maar Preston werkte niet mee. Hij was erg onrustig en wilde niet gaan liggen op zijn mand. Uiteindelijk besloot ik na wat proberen toch zelf ook nog maar een rondje met hem te gaan maken. En dat bleek nodig ook.... hij was flink aan de diarree.
Thuisgekomen ging hij nu wel naar de mand en konden we proberen de slaap te vatten.
Maar helaas, de rust bleek voor ons beiden ver te zoeken en om 2 uur en 4 uur vannacht maakten we weer de buurt onveilig.
Ik heb Preston uiteindelijk een tabletje gegeven tegen de diarree en hoop dat het nu beter met hem zal gaan. Maar beiden voelen we ons dus niet optimaal vandaag...... zullen we maar zeggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten