zaterdag 23 mei 2015

Overstemd....

Overstemd...
 
Wederom heeft een van mijn buren besloten het huis te renoveren. En daar gaan ze weer met zo'n drilboor aan de slag.
Elk jaar is er wel iemand die zo'n idee krijgt en vervolgens zit je weer tijden naar die herrie te luisteren.
Ik kan bijna mijn eigen hersenspinsels niet horen.... laat staan mijn sprekende computer of boek.
Dan merk ik weer eens hoe afhankelijk ik ben van geluid, want alles hier in huis heeft bijna een stem; mijn computer, de tv, de radio, mijn wekker, de weegschaal, mijn horloge.... Ik luister naar boeken, naar hoorspelen, naar muziek. Bij alles wat ik doe is er geluid. En juist dat zo nodige geluid.... wordt nu dus weer eens overstemd door zo'n drilboor!
 
Nu maar hopen dat ze hiernaast een super badkamer krijgen, of zo.... Dan is het toch ergens goed voor. LOL

Geen opmerkingen:

Een reactie posten