donderdag 7 mei 2015

Sneller dan het licht....

Sneller dan het licht....

Vandaag had ik een afspraak in Chevremont. Dat betekende dat ik 3 treinen moest hebben om er te komen. 2 overstappen van (hou je vast....) totaal opgeteld 4 minuten overstaptijd. En daarbij moest ik bij een van de twee ook nog van vervoerder wisselen en dus uitchecken bij de een en inchecken bij de ander. En.... het lukte. Tjonge ik voelde me net 'superwoman'.
Terug konden we met een overstap minder thuiskomen.  Dat voelde bijna relaxed...

Wat overigens ook relaxed voelde... was dat stationnetje van Chevremont. Er is maar een perronnetje helemaal diep verscholen tussen het groen. Om je heen hoor je niets anders dan fluitende vogels en misschien een of twee andere medereizigers die met elkaar staan te praten.
Degenen die ik hoorde spraken Hongaars of zo en dat versterkte nog eens het vakantiegevoel dat ik er toch al kreeg.

Hoe dan ook nog een dag werken en de week zit er weer op. Best lekker zo die ingekorte werkweken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten