vrijdag 14 augustus 2015

Blinde dropster doet een 'dropje'

Blinde dropster doet een 'dropje'
 
Vanmorgen had ik weer last van het overbekende 'drop' virus. Ik vloog dus nog snel even naar boven om uit de overvolle krat met pakketjes er enkele mee te grissen. Preston stond ondertussen al ingetuigd te wachten en zag volgens mij de bui al hangen.
Vanwege de vakantiedienstregeling van de bussen hier moest ik nog een half uur wachten op mijn trein. Dat gaf me dus mooi de gelegenheid om de drop uit te voeren.
Preston zocht een mooi plaatsje voor me uit en stond al te kwispelen bij het vooruitzicht weer iemand blij te maken. We moesten nog wel even wachten want het andere uiteinde van het bankje was nog bezet. Maar toen de trein richting Breda vertrokken was kreeg ik mooi de gelegenheid om een pakketje vanuit mijn tas op het bankje te laten glijden zonder dat iemand het zag.
Zo zat ik daar nog een minuut of 10. Ondertussen druk bezig met een boterhammetje, mijn thermoskannetje thee en..... doen alsof mijn neus bloedde.... Net voor de trein kwam ging er nog iemand op het bankje zitten. Helaas kon ik niet zien of het pakketje een nieuwe eigenaar vond of toch nog niet....
Vanmiddag thuisgekomen was ik natuurlijk heel nieuwsgierig en heb ik gelijk de groepsberichten nagepluisd .... maar helaas.... nog maar even afwachten dus.
En ondertussen bedenken waar ik volgende keer weer een spannende drop kan doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten