donderdag 13 augustus 2015

Het witte spook onder de vergadertafel...

Het witte spook onder de vergadertafel...
 
Een poos geleden schoof ik aan bij het overleg 'Goederentreinen NEE'. De voorzitter was zo aardig om me thuis op te halen en dat terwijl hij op loopafstand woont van de vergaderlocatie.... Natuurlijk wilde hij ruimschoots op tijd aanwezig zijn en dus was ik als een van de eersten binnen. Ik installeerde me aan de grote vergadertafel die gecreëerd was door verscheidene tafels tegen elkaar te schuiven.
Preston kreeg een lekker plekje midden onder de tafel en besloot na het verorberen van een koekje het nuttige en het aangename te verenigen en dus gelijk een lekker tukje te doen.
Langzaamaan druppelden er meer mensen binnen die netjes allemaal langskwamen en me een hand gaven. Voor mij waren er geen bekenden bij maar dat maakte in dit geval natuurlijk niet uit.
De vergadering startte en na ongeveer een uur overleg klonk er ineens een rare blaf van onder de tafel. Het gesprek viel natuurlijk gelijk stil. "Wat was dat nou?" vroegen verscheidene mensen terwijl ze langzaam hun hoofd naar onder de tafel bewogen waar Preston in zijn slaap heel wat leukere dingen deed dan vergaderen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten