zondag 4 oktober 2015

Vandaag pas op de plaats

Vandaag pas op de plaats
 
Rondom mijn verjaardag geef ik mezelf altijd een paar dagen vakantie cadeau. Zo kan ik dan in 'alle' rust zorgen dat mijn verjaardagsfeest goed wordt voorbereid en..... dat ook daarna weer alles bij het oude terugkomt.
Dit jaar zouden mijn ouders er niet bij zijn om te helpen. Gelukkig had ik Marleen die me super geholpen heeft en zo werd het een groot succes.
Toch vond ik het wel heel spannend. Je wil het goed doen en vooral dat niemand iets tekort komt.
Ik merk dat zo'n week me toch altijd wat gespannen maakt en.... die spanning moet er dan toch weer uit. En ja hoor..... vanmorgen ben ik dus uit bed gerold met fikse pijn in mijn rug. Als ik even zit gaat het prima maar vraag me niet van de bank naar de keuken te lopen want.... dat ziet er niet uit.... LOL. Mijn benen willen maar niet onder mijn gat uitkomen....
Dus nu maar even een dagje pas op de plaats en hopelijk schiet de rugpijn er dan net zo snel weer uit als hij er vanochtend ingeschoten is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten