maandag 30 maart 2015

'A reason, a season or lifetime...'

'A reason, a season or lifetime...'

Bezocht ik vorige week nog met een vriendin de brei- en haakdagen in Rijswijk, gisteren was ik met mijn ouders in Venray op een creatieve beurs. Leuk is het om te zien hoe velen zich creatief vermaken. Dit keer niet zoveel werk met garen maar wel met andere materialen, hout, vilt, kralen, cupcakes.... noem maar op!. Ik heb dus weer een hoop inspiratie op kunnen doen.

Het was overigens ook een plek vol bijzondere ontmoetingen.
Een dierbare Lourdesvriendin stond er met enkele anderen om spullen te verkopen voor haar Lourdesproject. Dat werd dus eerst heel intensief knuffelen! En daarna natuurlijk eens uitgebreid snuffelen tussen alle leuke spulletjes.

En dan was er een heel bijzondere ontmoeting met iemand die ik al jaren ken van internet o.a. van Creanders, een facebook en yahoo groep waarin mensen met beperkingen praten over hun creatieve uitspattingen. Leuk is dat om elkaar nu eens in levende lijve te ontmoeten!

Naast deze geplande ontmoetingen kwam ik ook in contact met een paar andere mensen. En op dat moment moest ik denken aan een quote die me heel dierbaar is:

"You meet people for a reason, a season or lifetime."

Wat geeft het een goed gevoel als je gewoon door je eigen ervaringen te delen, anderen op weg kan helpen...

5 opmerkingen:

  1. Weer een heel mooi stuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik lees je blog voor het eerst en oprecht met kippenvel, ook wij vonden het heel bijzonder je gisteren te leren kennen en te ervaren dat hoe mooi leven is, met de obstakels die wij ervaren leef je intenser en geniet je meer van de kleine hele bijzondere momenten. Gister was zo'n moment !! Ik hoop (en ik denk dat ik ook namens mijn dochter kan spreken) dat we samen nog vele mooie momenten mogen ervaren met jou !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn we toch blij met jou, en wat was ik gisteren blij om te weer eens te zien en te knuffelen, ik kijk alweer uit naar het volgende moment om jou en Preston te ontmoeten. Dikke knuffel vanuit de Smakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ken het verhaal van reason, season en lifetime en dat zou eigenlijk nog wel eens een hele blog verdienen. Ik denk dat jij er zeker iets moois van kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen