woensdag 4 maart 2015

Blinde dropster: Wikken en wegen

Blinde dropster: Wikken en wegen
 
Eenmaal per 2 weken loop ik op mijn vroege ronde met Preston altijd even door naar de dierenarts om hem te wegen. Een poos geleden bleek hij te zwaar en op deze manier houden we nu de vinger aan de pols. De meiden van de dierenkliniek springen al gelijk op als we binnenkomen om hem te wegen en.... natuurlijk ook gelijk een knuffel te geven.
 
Met de lente nu toch echt in aantocht maar ook nog flinke kou op zijn tijd vond ik het tijd om mijn volgende drop te doen. Van het garen dat ik van de groep kreeg heb ik o.a. een col gehaakt en deze kon nu mooi nog ergens neergelegd worden.
 
Terwijl we ons rondje maakten liep ik te wikken en te wegen waar ik de col neer zou leggen. Ergens bij de school? Niet dus.... want het was er druk met spelende kinderen. OK, misschien op het bankje in het uitlaatveld. Maar helaas ook daar geen kans, zowel op de heen als terugweg was er iemand op het veld of in de buurt. Bij de dierenkliniek dan misschien? Ik overwoog het toilet maar dat was te klein voor mij en Preston in tuig. Binnen kon natuurlijk ook niet omdat ik daar gelijk in het zicht was. Buiten stond een auto. Omdat ik hier nogal eens zie dat er gedropt wordt onder ruitenwissers overwoog ik dat. Maar tja..... hoe werkt zoiets? Ik wil natuurlijk niet de ruitenwissers vernielen door mijn verlangen anderen blij te maken. Maar het lot bepaalde dat ook dit niet de plek zou zijn want precies op het moment dat ik de ruitenwissers wilde gaan betasten kwam er achter me een auto het parkeerterrein opgedraaid. Ik haalde snel mijn zakdoek te voorschijn en deed of mijn neus bloedde...... LOL
Ondertussen liep ik dus nog steeds met het pakketje rond. Wat nu? Toen bedacht ik me dat er vlak bij het uitlaatterrein een huis is met een bankje ervoor. Zo'n bankje WAAR IK HELEMAAL VERLIEFD OP BEN.... WANT WAT ZOU IK GRAAG OOK ZO'N KLETSBANKJE VOOR DE DEUR HEBBEN.... (droom)
Ik gaf Preston dus het commando om een plaats te zoeken en ja hoor... het bankje kwam snel in het vizier. Vlug het pakketje uit mijn tas getrokken en gedropt en toen weer snel doorgelopen.
En nu dus afwachten of het gevonden wordt en.... men er blij mee is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten