woensdag 11 maart 2015

Blinde dropster: Shop untill you drop..... onder alziend oog

Blinde dropster: Shop untill you drop..... onder alziend oog
 
Het is weer woensdag, de dag waarop veel in en rondom huis moet gebeuren en de dag waarop de boodschappen gehaald worden.
Mijn vriendin zou rond half 10 met me mee gaan. En ineens bedacht ik me vanmorgen dat ik kon proberen iets te droppen in haar aanwezigheid. LOL.... dat is niet het makkelijkst want ik heb het idee dat ze altijd écht alles ziet, tot op de vlekjes op de verpakking van een artikel op de plank waar je net voorbij bent gelopen... Voor mij meestal heel handig want ze leest alles fijn voor en zo heb ik ondertussen een redelijk beeld van de winkels die wij samen bezoeken.
Maar goed... het te droppen zomersjaaltje zat dus in mijn zak en onze eerste stop was de apotheek. Ik overwoog het pakketje daar neer te leggen maar vergat het omdat ik te druk was met in de gaten houden wanneer ik aan de beurt was Je moet er namelijk een nummertje trekken. Gelukkig wist ik dat en kon ik naar het apparaat daarvoor vragen, Een van de overige wachtenden regelde het nummertje en vertelde me dat er nog maar 3 anderen voor me waren. Gelukkig liep er maar een telling tegelijk en kon ik dus zelf bijhouden wanneer ik aan de beurt was.
We reden na de apotheek door naar de Aldi. Vooraan in de winkel hebben ze daar van die ondiepe hoge bakken met de aanbiedingen van de week. De lay out daarvan was onlangs gewijzigd en mijn vriendin liep dus om de bakken heen om te zien wat er allemaal in lag. Terwijl ze recht tegenover me stond griste ik snel het pakketje uit mijn vestzak en schoof het tussen de aanbiedingen die we al bekeken hadden. Precies op dat moment leek zij haar aandacht weer heel specifiek op mij te richten. LOL.... ik kreeg er de kriebels van.
We liepen verder en ik trok snel haar aandacht naar het rek met de doosjes thee. Oeffff..... dacht ik dat is netjes gelukt. Maar nee hoor, ze draaide zich weer om naar de eerdere bakken en bedacht zich dat ze daar toch nog iets wilde meenemen. Ik liep ondertussen een stukje door en verwachtte elk moment betrapt te worden omdat het pakketje zo in het zicht lag. Maar het lot bleef me goed gezind en we gingen verder met de rest van de boodschappen.
Of het pakketje tijdens ons bezoek nog gevonden is vertelt het verhaal niet..... maar wij hebben er later nog hartelijk om gelachen toen ik in de auto mijn actie opbiechtte.
Hoe dan ook.... op het lijstje met mogelijke dropplekken en dropacties kan ik weer het een en ander afturven.... winkeldrop, check!

1 opmerking:

  1. Ik daag je uit: op de markt. Ik lees je verslag vanzelf wel.

    BeantwoordenVerwijderen