vrijdag 6 maart 2015

Blinde dropster: weer op pad

Blinde dropster: weer op pad
 
Vandaag moesten Preston en ik weer een eind van huis. Dit keer naar Noordwijkerhout.
Dus bijtijds vertrokken met de bus. De trein naar Utrecht genomen, overgestapt op de trein naar Leiden en dan nog een klein stukje naar voorhout. Daar werd ik al opgewacht door de taxichauffeur en zo ging onze heenreis vandaag dus heel voorspoedig. Zo voorspoedig dat ik helemaal vergat dat ik wat te droppen bij me had gestoken.
Terug namen we in Noordwijkerhout een bus naar Leiden. Het was niet te druk in de bus en veel mensen stapten een halte voor het eind uit dus ik kon daar nog mooi een kleinigheidje droppen. Ik stap altijd voor de bus uit, omdat dat makkelijker is. De chauffeur kan dan gelijk even meekijken of het uitchecken goed gaat en het scheelt obstakels in de bus.... En nu was de bijkomstigheid dat niemand zo in de gaten had dat ik het pakketje gedropt had.
In de trein vanaf Leiden was het rustig. Ik vond een mooi plekje voor mijn andere drop. Ik probeerde het stiekum maar onopvallend in de gaten te houden. Nou ja... in de gaten houden.... vlak voor Utrecht werd ik ineens wakker. LOL. Het pakketje lag er nog steeds en volgens mij was er in de tijd dat ik er zat niemand gepasseerd. Omdat Utrecht het eindstation was besloot ik het pakketje maar weer mee te nemen.
De truc van het droppen in de bus was natuurlijk goed geslaagd en die heb ik dus nog maar eens toegepast in de bus naar huis.
En nu maar afwachten of er iets gepost wordt over deze 2 drops. Die ik overigens niet zelf heb gemaakt maar die dit keer van de hand van mijn moeder waren!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten