vrijdag 13 maart 2015

Blinde dropster..... vindt 'anonieme' sjaal

Blinde dropster..... vindt 'anonieme' sjaal
 
LOL..... Onverwacht kwamen vanmiddag mijn ouders op bezoek en besloten we samen ergens wat te gaan eten.
Onderweg bedacht ik me dat ik dan gelijk nog snel de Aldi in kon schieten om vuilniszakken te halen want zoals gebruikelijk was ik met de boodschappen doen toch een kleinigheid vergeten.
Toen we de winkel inliepen wees ik mijn vader op de bakken voorin en vertelde dat ik daar afgelopen woensdagochtend mijn sjaal had neergelegd, vol in het zicht van mijn vriendin en duidelijk zichtbaar voor een vinder.
Mijn moeder was ondertussen ook de winkel binnengekomen en stond wat te bekijken en ondertussen tastte ik de bak een beetje in gedachten af. Precies op het moment dat ik mijn moeder wilde laten zien waar ik de sjaal had neergelegd..... vond ik hem daar terug. LOL.... hij lag er dus nog steeds midden in de bak.
Mam en ik liepen te giebelen door de winkel. Even dacht ik nog om het sjaaltje bij de kassa te showen... "Kijk eens wat wij nou hebben gevonden!"
Jullie snappen het al.... wij hadden de grootste lol. Ik heb het pakketje dus maar weer in mijn zak gestopt en ga het binnenkort opnieuw ergens droppen.
Ik ben ondertussen wel heel erg benieuwd hoeveel mensen dit pakketje in de handen hebben gehad of het hebben gezien.... Kennelijk is het toch heel spannend om iets zo maar uit een winkel mee te nemen.... ook al staat er op dat het mag.

1 opmerking:

  1. tja....ik zou zo'n pakketje toch ook met enige argwaan benaderen. Verdachte pakketjes, onbewaakte koffers, er is genoeg ellende uit voortgekomen. Een boodschap dat het voor de gelukkige vinder is. Misschien dat een logo wat meer bekendheid geeft en wat meer veiligheid oproept, zolang mensen daar dan weer geen misbruik van gaan maken....

    BeantwoordenVerwijderen