maandag 15 juni 2015

Blinde dropster: geen succes

Blinde dropster: geen succes

Ik had me voorgenomen vandaag weer eens een paar ‘drops’ te doen. 3 zakjes had ik dus in de tas en die wilde ik onderweg naar Chevremont droppen.
In de trein was het helaas al vroeg druk. Meestal als ik naar Limburg reis heb ik vanaf Eindhoven vrij spel in de eerste klas maar vandaag natuurlijk niet.... Dus dan maar op zoek naar een alternatief.
Ik had ook het plan om een pakketje te droppen in de hal van de flat waar ik moest zijn. De vorige keren dat ik er was had mijn klant me binnengelaten en was vervolgens naar beneden gekomen om me de weg in de flat te wijzen. In het halletje stond een gezellig bankje en dat wilde ik voor mijn ‘drop’ gebruiken. Maar helaas.... iemand liet me binnen en het bankje bleek zo vroeg op deze morgen al bezet.
Na de les hoopte ik alsnog de ‘drop’ daar te kunnen doen maar nee hoor... ook nu zat het er gezellig vol. (Wel leuk zo’n kletsbankje…. Die wil ik ook nog eens een hier voor de deur.)
Tja dan maar een ‘drop’ op station Chevremont, bedacht ik me. Maar daar dreigde het te gaan regenen en de enige overdekte plaats die ik er zag was de fietsenstalling waar helaas geen fiets in stond met fietstassen of zo...
En zo vervlogen een voor een alle mogelijke ‘drop’ plekken.... en keerde ik weer huiswaarts met dezelfde 3 pakketjes.
Volgende keer hopelijk meer succes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten