dinsdag 30 juni 2015

Blinde dropster: geslaagde drop of.....

Blinde dropster: geslaagde drop of.....
 
Dit hele warme weer leek mij bij uitstek een mooi moment om een 'lekker warme' omslagsjaal te droppen. Zo eentje die je 's avonds in de late uurtjes buiten op het terras nog even om kan slaan als het toch wat af aan het koelen is.... Ik vertrok al vroeg nar het station. Daar aangekomen bedacht ik dat de lift wel een leuk 'dropplekje' zou zijn. Snel haalde ik het pakketje uit mijn tas en schoof het tussen de railing. Om het eigenlijk gelijk weer terug te pakken want ik bedacht me dat een van mijn vriendinnen deze lift even later wel eens zou kunnen nemen. Als ze met de fiets gaat dan parkeert ze die vaak beneden en dan neemt ze meestal die lift naar boven. Natuurlijk gun ik haar mijn pakketjes wel.... maar tja of het dan nog anoniem is?
Ik besloot dus voor de andere lift te gaan. Die neemt zij niet want een stuk ervoor is de roltrap en dat is natuurlijk net zo handig. Zo gezegd, zo gedaan.... pakketje gedropt.
 
Een half uurtje later gaat mijn telefoon. Ik was natuurlijk net niet snel genoeg met het opnemen en kon daardoor lezen wie me had gebeld.... mijn vriendin! Tja en omdat 1 en 1 toch meestal 2 is....
Wat bleek? De roltrap was stuk en dus had ze toch de lift genomen. Ze zag mijn pakketje en wist natuurlijk gelijk hoe laat het was. LOL.... Drop geslaagd of.....

2 opmerkingen:

  1. Ik zag de sjaal en het bericht en ik wist meteen wie mij voor geweest was in die lift. De blinde dropster was there :). Daar ging je anonimiteit, maar het was toch geslaagd want de airco op kantoor was koud. Mensen gingen naar buiten om op te warmen. Ik niet, ik had mijn omslag sjaal :)

    BeantwoordenVerwijderen