woensdag 17 juni 2015

Blinde dropster: werd vervolgd

Blinde dropster: werd vervolgd

Vandaag leek het wel vakantie. Na een vroeg bezoek aan mijn fysiotherapeut stapten mijn vriendin en ik de bus in naar de stad. We begonnen heel decadent met een uitgebreid ontbijt bij de Hema; stokbroodje met ei, croissantje met jam, glas jus d'orange en kopje koffie. Grappig om te zien hoeveel mensen dit waarschijnlijk dagelijks doen en zo hun sociale contacten onderhouden....
Daarna bezochten we 'Atelier 4 hoog' in de Muzerije te 's-Hertogenbosch. Zij organiseren toegankelijke handwerkochtenden voor mensen met een smalle beurs. Na een gezellige, inspirerende ochtend bij dit super initiatief besloten we nog even samen de stad in te gaan.
Ik had in mijn tas nog 2 'dropppakketjes' zitten en had al tegen mijn vriendin gezegd dat we die eventueel nog ergens een nieuw tehuis konden geven. Terwijl we langs een terrasje liepen ging mijn vriendin wat langzamer lopen en deed ze net of er een probleem was met haar tas. Ik botste natuurlijk zo'n beetje tegen haar op en kon op dat moment ongemerkt een pakketje omlaag laten glijden op het bankje dat we passeerden.
We hadden natuurlijk de grootste lol daarna en mijn vriendin kon het niet laten om nog enkele malen om te kijken of er misschien al iemand bij het bankje stilstond...
Na wat omzwervingen besloten we ook onze lunch nog in de stad te gebruiken. Omdat we allebei wat last van onze benen kregen werd het de Burger King bij het station. We konden zo rustig eten en ondertussen de bussen naar huis in de gaten houden. Ook hier besloten we nog een pakketje neer te leggen. Mijn vriendin schoof het eerst op de lege stoel naast haar onder haar tas en bij ons vertrek manoeuvreerde ze het zo dat het midden op de stoel lag.
Onze ochtend was geslaagd en nu dus maar afwachten of er net als gisteren zulke leuke reacties komen. En terwijl we wachten gaan we maar snel verder met onze creatieve activiteiten want er moeten na deze enerverende 'drops' natuurlijk wel weer nieuwe pakketjes komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten