vrijdag 3 april 2015

Blinde dropster: Ieni mini dropje

Blinde dropster: Ieni mini dropje

Mijn moeder is de afgelopen periode ijverig bezig geweest me te voorzien van leuke kleine 'dropjes'. Zelf maak ik meestal mutsen of sjaals maar zij is een meester in het maken van leuke hartjessleutelhangers en paaseierdopjes etc. Twee weken terug had ik al een grote 'dropactie' en nu lag er nog steeds een klein pakje om ergens voor een nieuwe eigenaar achter te laten.
Preston had zin om na al die donkere, winderige  dagen nu weer eens lekker uit te razen en dus besloten we een eindje om te gaan. Ondertussen bedacht ik me waar ik dit pakje nou eens neer kon leggen. Het bankje bij het uitrenveld heb ik al verschillende keren gehad en volgens mij hebben ze me daar wel door. Maar verder kon ik me niets bedenken op de route. In gedachten stak ik bij de sporthal van de school over het straatje in en moest Preston me iets aan de kant duwen vanwege een auto die daar wat raar stond. Daarbij schampte ik een fiets die geparkeerd stond. Ik bedacht me dat het geweldig zou zijn als deze fiets fietstassen zou hebben. Maar voor ik dat kon bekijken realiseerde ik me ook dat de fiets precies voor het raam stond van de woning en dus letterlijk midden in het vizier....
Snel dus maar weer verder voor ik door de mand zou vallen. LOL
Toen ik wilde doorlopen schoot er een fiets wat raar langs me heen. Dat bleek de postbode. Zij heeft zeker grote fietstassen. Maar helaas kreeg ik niet de gelegenheid die van dichtbij te bekijken zonder dat zij mij bekeek...
Poging 2 dus ook mislukt.
Het pakje brandde de hele verdere weg in mijn zak. Waar kon ik het nou neerleggen? Het is daar altijd druk genoeg met wandelaars en hondenbezitters maar helaas is er geen straatmeubilair om iets op te leggen. En op de grond vind ik ook weer zonde...
Toch vond ik uiteindelijk een geschikte plek. OP een leuk pad langs het water dat hier door de wijk stroomt staat een klein muurtje. Het is mooi in het zicht voor passanten met de hond en anders toch minstens voor de bewoners....
En nu dus maar afwachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten