donderdag 30 april 2015

Etalagepop...

Etalagepop...
 
Op een maandagochtend was ik met mijn moeder in Utrecht. We hadden allebei vrij en zin om te winkelen.
Maar we waren natuurlijk veel te vroeg en 'Hoog Catherijne' moest nog ontwaken. Dus we besloten wat rond te gaan struinen en kijken in de binnenstad van Utrecht.
Nou hartstikke mooi daar, de grachten, de panden en de verschillende etalages.
Op een zeker moment stonden we stil voor een nogal kale etalage.
 Ik met mijn neus op de raam gedrukt om te bekijken wat er hier weer allemaal aangeboden werd.
Maar ik zag niet veel. Enkel een hoge kruk met een schaars geklede etalagepop. Voor de rest zag het er maar aftands uit.
Dus ik zei tegen mijn moeder: "Nou zo verkoop je ook niet veel!". Waarop mijn moeder me aan de arm meetrok en zei: "Ik denk dat, dat wel meevalt".
 
De 'etalagepop' bleek mij nogal vuil aangekeken te hebben. Maar er werd zeker wat verkocht daar……..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten