dinsdag 14 juli 2015

Blinde dropster.... soms zit alles tegen en soms.....

Blinde dropster.... soms zit alles tegen en soms.....
 
Omdat het vanmorgen zo'n slecht weer was had ik bedacht een pakketje mee te nemen om voor iemand een zonnetje te laten schijnen. Op het aankomst stationnetje regende het en schuilde ik een poos onder een grote boom. Ik kon niet zien of er elders nog een bushokje of zo was dus mijn drop viel in duigen....
De ochtend bij mijn klant verliep helaas niet helemaal naar wens met als gevolg dat ik op het eind van de ochtend onverrichter zake naar huis moest. De dame die ik les zou hebben gegeven baalde natuurlijk erg. Ze vond het heel vervelend voor mij dat ik met dat slechte weer had moeten reizen en dan ook nog eens voor niets. En toen ze me later naar de bushalte bracht en de bus ook nog eens te laat kwam zei ze: "Tja op sommige dagen zit echt alles tegen..."
Ik moest ondertussen stiekem lachen. Terwijl zij naar het bus bordje was gelopen om daar met een loepje een poging te doen de tekst te lezen was ik snel het bushokje zelf ingeschoten en had een pakketje op het bankje laten glijden. Daarna was ik, bijzonder geïnteresseerd in de tekst van het bordje, natuurlijk bij haar gaan staan. Maar toen het nog een poos wachten bleek te zijn stelde zij voor om in het hokje te wachten. Galant als Preston en ik dan zijn had ik haar voorgelaten het bushokje in..... waar zij dus heel toevallig een pakketje vond. LOL.... ze probeerde het met haar loepje te bekijken en stopte het toen toch maar in haar zak. Waarschijnlijk om het later thuis onder een grotere loep nog eens aan een nadere inspectie te onderwerpen.
Nee hoor..... niet alles zat tegen vanmorgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten