donderdag 16 juli 2015

Blinde dropster: Yeahhh,,,,

Blinde dropster: Yeahhh.....
 
Ken je dat? Ben je snel van huis vertrokken omdat je anders de bus mist die in vakantietijd toch al zo weinig rijdt..... vergeet je een zakdoek bij je te stoppen. Sta je dus bij de bushalte voor snotneus te spelen en overweegt nog een sprintje naar huis te trekken. Preston die erbij staat en blijkbaar gedachten kan lezen en seint..... dat we dat dus écht niet gaan doen.... en dan ga je dus op zoek in de krochten van je tas naar een hopelijk verdwaald pakje met zakdoekjes. Nou.... dat was er dus niet. maar wel.... een ander pakketje.
Op weg naar huis moet ik een poos wachten op station Veenendaal. Preston wijst netjes een bankje aan. Uiterst rechts ga ik op het bankje zitten. Ik bel even met mam en vertel haar dat ik nog een pakketje in mijn tas heb gevonden. "Ik denk dat ik het hier op dit bankje zo neerleg." Om me heen hoor ik verschillende reizigers maar volgens mij staan ze de andere kant op te kijken. Ik schuif dus snel een pakketje naar de andere kant van het bankje onder de midden leuning door.... Zo zit ik daar nog enkele minuten in de hoop dat er iemand bij schuift. Twee Engels sprekende dames lopen op het bankje toe en... gaan op het bankje ernaast zitten. Jammer...!  Maar enkele minuten voor de trein komt gaat er toch iemand zitten. Ik hoor het zakje ritselen als ze er bovenop gaat zitten maar kan niet beoordelen of ze het ook oppakt en bekijkt. Omdat ik wel heel nieuwsgierig ben naar de persoon stel ik een vraag: "Het klopt toch dat de trein die zo komt naar Utrecht gaat?" en zo weet ik dan zeker dat het een jongedame is die daar op het hoekje is gaan zitten.
In de trein bel ik nog even met mam. 'Drop' gedaan mam, maar ik kon niet horen of ze hem ook heeft meegenomen.:
Enkele minuten later belt mam. : Je drop is geslaagd!" Ik glunder van oor tot oor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten