zondag 19 juli 2015

Songtekst - Aneka - Japanese Boy

Aneka - Japanese Boy
 
Als ik door de lijst met muzieknummers lees die iets voor me betekenen dan zijn er verscheidene die te maken hebben met de danslessen die ik volgde.
Alhoewel ik geen vaste danspartner had en me in die tijd zeker een 'grijze muis' voelde heb ik toch heel fijne herinneringen aan de lessen van Jan en Sini die plaatsvonden in de zaal bij speeltuin 'Geenhoven' in Valkenswaard.
 
Een van de herinneringen betreft een minder populaire man die me telkens vroeg om te dansen. We noemden hem in die tijd 'Catweazle' naar een personage in een tv-serie. Als ik in de gaten kreeg dat hij mijn richting op kwam dan probeerde ik, net als veel andere meisjes, steevast het toilet te bezoeken.... LOL. Daar stonden we dan te giebelen omdat het gelukt was om níet met hem te dansen.
Ik was sowieso erg verlegen in die tijd en zou volgens mij het liefst voor iedereen zijn weggerend die maar een stap in mijn richting deed. Maar toch... ik wilde zo graag dansen...
En daarom ben ik later toen er een groot te kort aan 'heren' was zelf maar als man gaan dansen. Zo kon ik toch de dansvloer op en hoefde ook een van de andere meisjes niet aan de kant te blijven zitten... Het resultaat hiervan ligt nog ergens boven in een lade; diploma's brons en zilver zowel als dame als als heer....
 
Hoe dan ook.... werd ik wel gevraagd dan genoot ik met volle teugen. Volgens mij is er niets fijner dan meegaan met de flow van de muziek en als je dan ook nog eens een knap exemplaar van de mannelijke wereldbevolking vast mag houden..... (zwijmel)
 
Alhoewel de tekst van dit liedje natuurlijk hartverscheurend is.... word ik er heel vrolijk van en kan niet nalaten het op z'n hardst mee te blèren
 

Aneka - Japanese Boy
 
He said that he loved me, never would go
(Ohh, ohh)
Now I find I'm sitting here on my own
(Ohh, ohh)
Was it something I've said or done
That made him pack his bags up and run?
Could it be another he's found?
It's breaking up a happy home
 
Mister can you tell me where my love has gone?
He's a Japanese boy
I woke up one morning and my love was gone
Oh, my Japanese boy
Ooh, I miss my Japanese boy
 
People ask about him every day
(Ohh, ohh)
Don't know what to tell them, what can I say?
(Ohh, ohh)
If only he would write me or call
A word of explanation, that's all
It would stop me climbing the wall
It's breaking up a happy home
 
Mister can you tell me where my love has gone?
He's a Japanese boy
I woke up one morning and my love was gone
Oh, my Japanese boy
Ooh, I miss my Japanese boy
 
Was it something I've said or done
That made him pack his bags up and run?
Could it be another he's found?
It's breaking up a happy home
 
Mister can you tell me where my love has gone?
He's a Japanese boy
I woke up one morning and my love was gone
Oh, my Japanese boy
Ahh ahh ahh ahh ahh ahh ahh ahh ahh ahh ahh...
Ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh ooh...
(Repeat to fade)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten